[linux] DHCP server na sieti

Mike mike na spinet.sk
Čtvrtek Leden 4 14:48:22 CET 2007

Zdar,

S tym sa da len jedno - Search & Destroy :-)
Najst a zlikvidovat (usera ; zaradenie zabavit)

Predpokladam,ze ide o vacsiu siet, ale nepises aku a aku mas v nej
poziciu, takze tazko ti radit, ale nemam pocit, ze by tu bolo rozumne
technicke riesenie, toto treba riesit administrativne.

Ak zlyhaju pokusy najst ho a kontrolujes branu/servery, tak zablokuj
pristup z tej MAC adresy a dotycny sa ozve aj sam.

Mike