[linux] 75mhz

Jan SARENIK jasan na x31.com
Čtvrtek Leden 4 17:38:53 CET 2007

Ahoj kolega!

Najprv: Prosim Ta nastav si, aby Ti Tvoj webmail (inbox.com) co
pouzivas posielal maily ako 'plain text' a nie HTML.

On Mon, Dec 25, 2006 at 07:35:45AM -0800, papeete na inbox.com wrote:
> vedeli by ste mi prosim VAs niekto poradit, chcel by som nainstalovat
> linux na starej 486DX4 .....rychlost procesora je 75 MHz a disk je len 400
> MB - je to starsi notebook Dell latitude xp . Aku distribuciu mam hladat?

Rozbehal by si na tom bezproblemovo nejaky Slackware, moze byt aj
aktualny, len si musis vybrat toho malo, aby Ti nespapal cely disk.
Urcite to vsak nebude masina pouzitelna na hranie/na pracu v Office.
Iba ak nejaky hakbox na experimenty, o to viac ak tam mas sietovku...

  Pekny den!
 S pozdravom Jasan