[linux] notebook

Milan Plzik emempi na gmail.com
Pátek Leden 5 14:55:30 CET 2007

On Pi, 2007-01-05 at 14:32 +0100, Michal Holes wrote:
> osobne mam vyskusane SLED 10 s centrinovym IBM (presny typ uz si nepamatam,
> bolo to asi pred 6 mesiacmi) - vsetko, co uvadzas, ficalo uplne bez
> problemov. predpokladam, ze free suse tiez bude ficat v pohode.

  Tiez sa (ciastocne) priklanam k thinkpad-like rieseniu. Minimalne na
thinkwiki.org sa da pozriet si, co a ako funguje (popr. co a ako je
treba, aby veci fungovat zacali). Na thinkpady pocuvam dost pozitivne
ohlasy (ale je mozne, ze je to iba prostredim :)

> Dňa Pi 5. Január 2007 14:28 ondrej na kmit.sk napísal:

  V realnych podmienkach to bohuzial zvycajne funguje opacne. Rozbehat
si suspend to disk nebyva az taky velky problem (v najhorsom patch jadra
na suspend2), suspend to ram je ale malinko technicky narocnejsi na
korektnost ovladacov (mne napriklad donedavna nefungoval, a to mam
2rocny notebook).

  S ndiswrapperom ich funguje veelmi vela. Ale aj napriek tomu, ze
chipset tej-ktorej karty je podporovany, daval by som si pozor na nejake
prilis pofiderne zapinanie kariet - tzv. "wifi" tlacitko. Niektore su
cisto hardverove, ine su kombinacia hw a veci osetrovanych ACPI, nejake
dalsie mozu byt cisto softverova zalezitost. Posledne menovane sa
niekedy da riesit napriklad pomocou rfswitch.sf.net, ale niekedy moze
byt problem vacsi. Osobne ale dufam, ze doba takychto rieseni je uz
definitivne prec:)