[linux] 75mhz

Michal Adamec emsy na matfyz.cz
Pátek Leden 5 16:16:00 CET 2007

Ahoj,
sam som mal desktop 486DX2/66Mhz/16MB (alebo to bolo 8?) so slackom,
skusal som aj monkey linux, uz spominany DNS a ine srandy. (google
- linux mini distributions) ale vacsina malych distribucii uz neni dalej
udrziavana.

X som rozbehal viacmenej bez problemov a to bud remote z kamaratovho PC
alebo lokalne s xwm, blackbox, fluxbox a pod. Firefox na tom asi
nerozbehas ale pozri si www.dillo.org prip links -g

O Office sa da tazko hovorit, vystacil som si s Vimom + nejaky konverter
doc/xml/...2text. Na ps/pdf gv. Viac sa v Xoch robit na tom neda.. okrem
3d tetrisu :)

Cele sa mi to voslo na 50MB particiu (nemal som gcc)

--
I Michal Adamec alias emsy  (( )) I