[linux] notebook

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Pátek Leden 5 17:40:24 CET 2007

..Prestigio nekupuj ..
..lebo za dva tri roky tie LCD panely zobrazuju hrozne..
..biela je zlta..a o meniacej sa teplote farieb pocas x hodinoveho behu
ani nehovorim..
(teda moja skusenost z dvoj rocnym NB)
..
mne sa momentalne dost poznavaju notebooky ASUS..
tam sa s wifi,bluetothom, modemom, LAN, webcamerou da ftesnat do 28t.