[linux] notebook - komercia na zaver :-P

Lubor Kacian kacian na fonet.sk
Sobota Leden 6 11:17:47 CET 2007

Dňa Pi 5. Január 2007 20:59 Misu napísal:
> Hoj :)
> ochrana proti otrasom disku (disk sa zaparkuje a vypne, funguje aj v
> linuxe), samozrejme ide o velke otrasy nie cestu  vlakom :),
Tak toto som namojom R51 nerozchodil.

> Treba to brat ako typ, za najlepsie notebooky su davno povazovane IBM
> nenadarmo ich nasa pouziva vo vesmire a su na to pouzite certifikovane.
> Prosim ziadne vojny, myslim najma kvalitu prevedenia modelov rady T.
>
> V sucstnosti to uz zial asi cokosro nebude pravda, sucastne Rka tomu
> zacinaju nasvedcovat.
>
> Prosim ak mi niekto chce niekto povedat nieco osobne, tak osobne :)
Docital som to, a plne suhlasim. Tiez predavam notebooky, neda mi pritom sem
tam si na tom odskusat Mandrivu, ale naozaj, na thikpadoch ide vsetko.
A nadovsetko ocenujem kovove panty a kvalitnu klavesnicu. Mam ho uz 2 roky,
a je ako nova. Videl som acer a hp po roku - klav. pomaly necitatelan a
vyrachana. Moj stroj bezi od rana do noci, a ked ho otvorim - ako novy.
Veru niet (vlastne nebolo) nad IBM TP. Pouzivam na to okridlene :
"mercedes medzi notebookmi".

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o