[linux] notebook

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Sobota Leden 6 22:55:43 CET 2007

Ahoj,

  Prestigio Visconte 1300, Fedora Core 6.

Po prikompilovanom alsa-driveri a ipw3945 funguje vsetko co si chcel.
Kompiluje sa to len par minut vpodstate samo. Ak by sa ti nechcelo
kompilovat, tak atrpms + livna repozitare to tusim obsahuju.

ALSA-u bolo nutne kompilovat, kedze najnovsia nie je v jadre a inak
tak zvukovka nefunguje. Inak Intel High definitio audio ma sice krasny
nazov, ale je to velky srot. Zvukovka podla vyvojarov alsy nema
master volume a teda vacsina OSS aplikacii ma problem s nastavenim
hlasitosti. ALSA aplikacie funguju bez problemov. Pisal som to ako bug
autorom ALSA-y ale iba ma odpinkali. :(

Cenu ma ten notebook ale asi trocha vyssiu, nez si cakal. :)

		SAL