[linux] notebook

Bu Bacoo bubacoo na gmail.com
Neděle Leden 7 11:35:29 CET 2007

Ahoj, HP NX 8220, starsi, vyssia trieda. Ubuntu 6X, no problem.
Suspen2ram/disk oki. Zaklapnes display a suspendne sa. Samo, bez
hocakej konfiguracie. Na Gentoo sa to tiez da dosiahnut samozrejme.

Zvukovka aj wifina mi sli narozdiel od SAL-a oki. Problem som mal s
cpufreq a thermal, ktore chodilo po restore divne (nevypinal sa ok
ventilator, etc), ale nejaky patch to vyriesil

ALE, suspend ti v konecnom dosledku bude havarovat IMO len na
grafickej karte. napr. na nvidii, co mam teraz v Toshibe to je porod.
A stale nechodi OK. Sice pouzivam Gentoo, ale de facto to je jedno,
ze.

V HP bola ATI a tam sa to da. Podla mna, HP ti nebude robit problem.
Zober nove Ubuntu Feisty, podla mna bude suspendovat ako vino.

Na Toshibe (imo aj lepsia kvalita hw ako HP), taky tak, ak tam nebude nvidia.

Ciao