[linux] notebook

Jaro Soltys jardique na gmail.com
Neděle Leden 7 14:09:21 CET 2007

IBM Thinkpad R50e, kupeny na prelome aprila/maja. Pod ubuntu bezali
suspend a hibernacia okamzite, pod slackwarom som si klasicky spravil
svoje jadro (buildujem iba z vanilla sourcov). Pod slackom som sa hral
aj s podtaktovavanim cpu ked som na baterke (celeron m). Wifi bezi no
problem pod oboma distrami, akurat som stahoval novy firmware file a
nakopcil ho dakam aby ho driver vedel pouzit ked potrebuje, aj to
myslim iba ked som si buildoval vlastny kernel. Neskusal som modem
(poxopitelne :)) v tomto notebooku, inac vsetko chodi.

j.