[linux] 75mhz

Peter Chabada linux na chabada.sk
Pondělí Leden 8 20:53:49 CET 2007

On Pi, 2007-01-05 at 10:30 +0100, Robert Cernansky wrote:
> Ou! Nevieme sice kolko ma ten stroj RAM ale co si spominam tak
> v casoch 486 bolo 16MB celkom slusne. Pri tomto predpoklade mozme
> na Firefox a OpenOffice rovno zabudnut a nepomoze ani *BSD.
>
> Pri 64MB by v tom OpenOffice vedel pracovat trpezlivy clovek ...snad. ;-)
>
> Co sa tyka linux distribucii by som skusil este DSL (Damn Small
> Linux). Je tam vyber nenarocnych desktopovych aplikacii a pisu, ze
> minimalne poziadavky su 486DX a 8MB RAM.

Zdravie ma clovek len jedno, a tak by som radil ten pocitac vyhodit. V
dnesnej dobe by to bol ten pravy stroj pre masochistu.

Moje minimum je 1 GHz a 256 MiB RAM, ktory sa da zohnat za 2-4 tis.
Mozno som uz priliz fajnovy ale slabsich pocitacov sa uz nedotykam ;-).

V pripade nedostatku penazi zozenie 300 MHz za 500 Sk (mesiac
netelefonovat, nechlastat, nefajcit, neinternetovat alebo nieco
podobne :-).

--
Peter Chabada