[linux] Postfix chyba

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Úterý Leden 16 08:57:53 CET 2007

> Ten vypis z logu je s parametrom -v ale k chybe napisalo len toto
> Tiez po mojom troj vikendom patrani som sa dostal k zaveru ze to bude treba
> asi cele preinstalovat pretoze postfix a mavisd su tam novo nainstalovane
> takze neviem ci tomu pomoze nove prekompilovanie. Mozno ze som nieco zle
> spravil pri prechode zo sendmailu na postfix pretoze povodne tam bol
> sendmail.

IMO
1) podla priznakov ktore popisujes problem ma proces smtp bez toho ze by bolo
potrebne sa nejak pozerat na logy(man 8 smtp).
2) skus namiesto parametra -v dat -v -v -v
to by som navrhoval jak pri smtp tak aj pri queue manageri v master.cf

Z man postfix
" -v     Enable  verbose logging for debugging purposes. Multiple -v options
make the software increasingly verbose. "

Adino