[linux] Pripojenie flashdisku

Marek Ondrej ondrej na ondrejovci.de
Úterý Leden 16 23:16:05 CET 2007

Dňa Ut 16. Január 2007 11:20 Jaroslav Matej napísal:

> Vlastny kernel. Naco som zabudol, resp. co v .config by tam malo byt,
> pretoze ak sa pametam pri bootovani kernelu sa messagebus spusti a
> dokonca pise OK.
>
> http://mobilix.szm.sk/.config

config som zbezne porovnal s mojim cez vimdiff a nenasiel som dovod
preco by to neslo (to neznamena este ze tam nieje) predpokladam vsak,
ze problem u teba bude inde, 2.6.18 kernel uz pouziva udev a ty si
pravdepodobne zabudol instalnut balicek udev. udev obsahuje v sebe
hotplug takze ak sa ti s udev balicek hotplug automacky neodinstaluje skus
to rucne. Ak to nepomoze je dost pravdepodobne ze hald nebude plne kompatibilny
s novym kernelom a bude chciet upgrade resp. minimalne prekompilovat.

MO