[linux] hladame dodavatelov "podpora unix rieseni"

Misu linux na misu.sk
Pondělí Leden 22 16:20:29 CET 2007

Ahoj,

no klobuk dole, zaujimava myslienka. Otazka je co to pre tie firmy znamena
poskytovat podporu? Dostanu nejaky manual s popisom technickeho riesenia,
alebo dostanu len hole stroje ktore budu musiet do tej skoly doniest
nastavit a tak dalej.

Vacsina skol ma svojich it spravcov, kto ich vyskoli na pouzivania novych
veci, ktore im tam pribudnu?

Chysta sa tento projekt kooperovat s infovekom, ktory prakticky uz par
rokov robi to iste? Alebo bude jeho konkurenciou? Predsalen mat jednu
ucebnu na infovek rieseni a jednu na tomto je o jeden problem navyse.

A samozrejme zakladna otazka, kto to bude platit? Teraz hlavne v smere na
tie firmy (skola?). Inak povedane co od toho moze ten komercny subjekt
ocakavat (polroka nesplatene faktury a tak :)).

Otazka posledna, pocita sa s OSS only ucebnami? Alebo OSS/Windows ?

Predsalen pre potreby dnesneho trhu prace je vediet pracovat s windows a
spol. nevyhnutene.

Misu

PS: Kamenujte ma :)