[linux] hladame dodavatelov "podpora unix rieseni"

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Pondělí Leden 22 16:36:02 CET 2007

Ahoj,

ano, dostanu vsetku dokumentaciu k celemu rieseniu, viac menej na tom
solarise napriklad bude bezat realne len to sun ray server.

Skolenia sa momentalne bude riesit pre jednu zodpovednu osobu za
projekt per skola, za dalsie osoby si bude musiet skola priplatit.
Kazdopadne tato osoba bude mat primarne nastarosti aplikacnu a nie
systemovu cast.

Spoluprace s infovekom sa nebranime.

Ano pocitame aj s windows, na rieseni Sun Ray think client  + server
bude moct bezat linux ako aj windows, avsak riesenie s windows bude
dostupne neskor.

S online ucebni pocitame tiez, na eLearning budeme mat vydedikovaneho
cloveka a mame uz aj predstavu kto to bude :)

Platit myslis co teraz?

Hardware si skoly budu zaobstaravat sami, toto riesnie zo zaciatku
pojde len na tomto hardwery a casom sa rozsiri o sirsie portfolio,
hardware bude z velkej casti dotovany (az 50%) pre kazdu skolu.
Zakladne ucebne budu poskytnute zadarmo par skolam, momentalne sa
jedna o 1 v stadiu nasadenia a dve v priprave. V buducnosti sa nam
mozno podari zadotovat viac skol, kazdopadne vo vseobecnosti plati so
spolufinancovanim vieme vyriesit daleko viac veci.

Ak mas na mysli software riesenie, v zakladnej vydani pre Sun Ray to
bude financovany SKOSI a par komercnymi partnermi (cize nevyuzivame
momentalne ziadne fondy).

Aplikacie, dokumentacia a tak dalej maju vznikat s pomocou skolskej
komunity na portale OA, samozrejme bude "zamestnavat" ludi
(kontraktorov) ktory budu tieto poziadavky menit na profesionalnejsie
riesenia.

OpenAkademia planuje svoje financovanie postavit na tychto veciach

1. clenske skol (vypocitane podla ziakov/ucebni/ucitelov) per rok
2. komercny sektor
3. granty
4. vlada

Ako som povedal velka cast veci bude dostupna aj pre ludi nepriamo
zapojenych do projektu, kazdopadne verim, ze ludia co budu vyuzivat
tento softver a nase sluzby budu natolko ochotny a podporia dalej
tento projekt.

ps: spolupracu s infovekom by som videl v druhej casti projektu, ktora
by mohla zacat v beta faze na jesen 2007. Tenke klienty na PC, s
vyuzitim akychkolvek PC splnajuce zakladne kriteria.

ps2: add polroka nesplatene faktury, ako som povedal, v niektorych
pripadoch bude dodavatel priamo komunikovat zo skolou a v inych s
nami...

Inak podporu som mal na mysli pausalnu.

s pozdravom

Jan