[linux] postfix - posielanie mailov pomocou autorizacie (transport)

Jan Nemsak jan.nemsak na zooom.sk
Úterý Leden 23 16:58:06 CET 2007

Ahojte
Mam situaciu ze v sieti mam novy mailovyserver postfix ale musi byt este
aj fax server (lansuite602)
Potreboval by som aby useri vedeli odosielat faxy (prijimanie mi funguje)
Stav je taky ze user odosel mail na postfix v tvrae <cislo>@fax, v
postfixe mam transport ze
fax   smtp:[<ip 602 lansuite servera>]

funguje to potial ze fax (email) sa snazi poslat na ten 602 ale ten ho
odmietne hlaskou:
We don't accept fax messages just from anybody

Takze potrebuje usera autorizovat cez smtp autentifkaciu.
Otazka:
Da sa v postfixe v transporte nejako zadat ako sa ma prihlasit na
nexthop (login, heslo cez smtp autentifikaciu)
Alebo druhe riesenie je ze by som to dorucoval na linux server do
jednoho priecinku a tam by to prechadzal nejaky cron a nejakym softom
ktory sa vie zautorizovat cez smtp by to posielal na ten 602 server. Ale
taky soft tiez nepoznam :-(

Neviete ma prosim niekto nakopnut nejakym smerom?
Dakujem

j.

--
Jan Nemsak
zooom.sk s.r.o., Prievozska 32, 821 05 Bratislava