[linux] postfix - posielanie mailov pomocou autorizacie (transport)

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Úterý Leden 23 21:55:21 CET 2007

On Tue, Jan 23, 2007 at 09:45:47PM +0100, Lubomir Host wrote:
> [...]

Nahodit auth v postfixe nie je az take zlozite, ale som zvedavy,
ako nastavit 602 lansuite, aby akceptoval autorizacie z toho postfixu.
Pretoze sflasovat hlavicku mailu tak, aby obsahoval akusi informaciu o SMTP
auth nie je ziaden problem. Skor tu mozno pojde o to, aby samotny user
posielal ten mail priamo cez 602 SMTP server alebo aby sa autentifikoval
samotny postfix.

Ak sa predsa rozhodnes konfigurovat smtp auth, tak skus napr. podla tohto
navodu:
  http://www.howtoforge.com/howto_postfix_smtp_auth_tls_howto
popripade iny, ktory najde google cez "postfix smtp auth".

			SAL