[linux] debian: mplayer a akcelerovany X-server

JohnNy64 JohnNy64mail na gmail.com
Čtvrtek Leden 25 16:50:38 CET 2007

>   Tu sa oplati este mensie varovanie - upgradujete celu distribuciu zo
> stable na testing vetvu, co je dost velka zmena a moze priniest aj
> problemy. Oplati sa vyhradit si par chvil na riesenie po-upgradeovych
> problemov, hlavne ak sa jedna o stroj, ktory by mal byt co
> najfunkcnejsi.
>
> 	Milan Plzik

Ano, to je pravda, treba davat pozor... Ked sme uz pri tom, ja som pri
upgrade zo stable na testing postupoval podla pokynov na
http://www.us.debian.org/releases/stable/i386/release-notes/ch-upgrading.en.html
Je to sice pre upgrade na sarge, ale odmysliac odtial vsetky
sarge-specificke veci, da sa aplikovat na ktorykolvek release... V
niektorych pripadoch asi moze usetrit od znacnych bolesti hlavy...

--
(-K JohnNy64 alias Parcialna Derivacia          |  .''`.
[home] http://fixinko.sk/~johnny64/             | : :'  :