[linux] USB disk a S.M.A.R.T

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Pátek Leden 26 17:16:35 CET 2007

> Tak ma napada, ze skusit nahradit loadnuty kernelovsky modul ehci_hcd za
> ohci_hcd, uhci_hcd, *hci_hcd.  Neviem aky je v tom rozdiel, ale toto raz
> pomohlo na jednom laptope rozbehnut disk v USB 2.0 mode  namiesto USB
> 1.0.

Toto sa IMHO prilis SMARTu a usbstorage netyka, toto je vec USB radica...
ohci -- open host controller interface, USB 1.0 alebo 1.1, nie som isty
uhci -- universal host controller interface, USB 1.1 na intelackych a
viackych chipoch
ehci -- enhanced host controller interface, USB 2.0

--
(-K JohnNy64 alias Parcialna Derivacia          |  .''`.
[home] http://fixinko.sk/~johnny64/             | : :'  :