[linux] KDE a AKO získam/kúpim LINUX ? ? ?

Pier trinkett na ttonline.sk
Sobota Leden 27 17:40:26 CET 2007

Mám laptop Toshiba 1017, 512 procesor, 64 RAM, 5GB pamäť. Aký
Linux tam je vhodný? Ale z podmienkou, že pôjde sieťová karta,
používam ju v práci denne. Netreba tam nič "ultra,extra,špeciál".
Stačí mi len niečo na písanie textu podobné Wordu, niečo podobné
Excelu, dáky denník s poznámkami a e-mail program. Len pre
zlepšenie nálady, mne sa páči SUSE a to len preto, lebo moja
manželka má prezívku SUE. Pomohlo by mi to premýšlať aj nad
rodinou a nie byť "chorý" prácou okolo internetu po Trnave a
okolí.

   Vopred ďakujem za radu

                      0905306292