[linux] KDE a AKO získam/kúpim LINUX ? ? ?

variny na radiolan.sk variny na radiolan.sk
Pondělí Leden 29 10:50:19 CET 2007

Ahoj,

najlepsie bude ak spravis na to cas a vyskusas viacej distribucii. Bolo by
fajn keby sme ti vedeli jednoznacne nejaku doporucit, ale na tom ze aku
distribuciu pre dany typ cloveka vybrat sa dala asi spravit dizertacka z
psychologie alebo sociologie ;-)

Odporucam pohladat na internete CD/DVD edicie SuSE, Mandriva, Ubuntu a
pripadne dalsich distribucii ktore ta zaujmu - Google je tvoj priatel.
Daju sa stiahnut zadara a po napaleni sa startuju priamo z DVD, nie je
treba nic instalovat na disk. Nieco podobne Wordu resp. MS Office sa vola
OpenOffice a da sa nainstalovat aj pod Windows - http://openoffice.cz/ .

Juraj