[linux] porovnanie Windows a Linux desktopu

Jaro Soltys jardique na gmail.com
Pondělí Leden 29 15:31:34 CET 2007

hoj,

uved aj vzajomnu nekompatibilitu medzi sebou :-P baliky medzi distrami
nejdu instalit, potom tie zavislosti na knizniciach a dakych
specifickych verziach, rozhadzanie konfigurakov po celom svete.
takisto transparentnost pristupu na smb:// shary je taka pokulhavajuca
zalezitost...

na druhej strane mozes vyzdvihnut, ze ked je dobre spravena
distribucia, tak si na par klikov vies dohodit takmer hocaky software
a v podstate funguje a pre 'uzivatelske' distro je casto dobre
integrovany.

j.