[linux] porovnanie Windows a Linux desktopu

Roman Fordinal roman.fordinal na comsultia.com
Pondělí Leden 29 15:59:03 CET 2007

Jan Ostrochovsky wrote:

> problem pre menej zbehleho uzivatela vsak nastava, ked si chce
> nainstalovat napr. najnovsiu verziu niecoho, co mu jeho soft pre
> aktualizaciu zatial neponuka, a je otazne, ci pre danu distribuciu bude
> (cyklus vydavania novych verzii v linuxe je rychlejsi, ako vo windowse,
> a tak aj rychlejsie zastaravaju tie, v ktorych je uz problem s
> aktualizaciou a upgradom aplikacii) - a sposob
> configure-make-makeinstall neprebehne vzdy uplne hladko a niekedy sa s
> tym clovek trapi dost dlho - nie kazdy ma tu trpezlivost...

Ludia, povedzte mi, vazne tu este niekto instaluje tymto sposobom bezny
software? A myslim tym skutocne bezny a nie to ze si chcete samy
stiahnut devel zdrojaky a otestovat co nove v tom softe je ( ako ja s
openttd a widelands, ze ano :)

Priznam sa, pouzivam Gentoo, co je pre asi dost ludi nevhodna
distribucia, vsetko sa tam kompiluje, ale zatial som vsetko vyriesil s
'emerge menosoftware' a v pripade ze nieco nezbehlo (co sa mi za
posledneho pol roka ani raz nestalo) som mal najneskor do 12h na
bugs.gentoo.org problem vyrieseny.

--
Roman Fordinal
head of development

~    * +421 905 400 016
~    * roman.fordinal na comsultia.com
~    * jabber: rfordinal na jabbim.sk
~    * mlynske nivy 8, 811 09 bratislava
~    * slovakia
~    * http://www.comsultia.com