[linux] KDE a AKO získam/kúpim LINUX ? ? ?

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Leden 29 16:17:34 CET 2007

Pier wrote:
> Mám laptop Toshiba 1017, 512 procesor, 64 RAM, 5GB pamäť.
Take notebook neexistuje
ani procesor a co je to 64 RAM a 5GB pamat - to su totolane nezmysly

> Linux tam je vhodný? Ale z podmienkou, že pôjde sieťová karta,
> používam ju v práci denne.
so sietovkami nie je problem, jedine, kde to moze vzniknut je bezdrotova
sietovka

> Stačí mi len niečo na písanie textu podobné Wordu, niečo podobné
> Excelu, dáky denník s poznámkami a e-mail program. Len pre
> zlepšenie nálady, mne sa páči SUSE a to len preto, lebo moja
> manželka má prezívku SUE. Pomohlo by mi to premýšlať aj nad
> rodinou a nie byť "chorý" prácou okolo internetu po Trnave a
> okolí.
Trnava to je Slovensky Rim => asi budes katolik, pre katolikov je
Bavorsky 4 boj

- bavorske koleno
- bavorske pivo
- bavorsky papez