[linux] porovnanie Windows a Linux desktopu

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pondělí Leden 29 17:00:01 CET 2007

Dňa Po 29. Január 2007 15:04 Jan Ostrochovsky napísal:
> Ahojte,
>
> pisem taku pracu, v ktorej porovnavam desktop na baze Linux a na baze
> Windows. Keby ste mali uviest strucne zopar bodov, ake ma Linux desktop
> oproti Windows desktopu plusy a minusy, co by ste uviedli?
>
> Ja vidim hlavne tieto:

Podla mna je hlavne plus uzivatelska robustnost systemu. T.j. user, pokial
nema roota, alebo inak povolene, svojimi akciami, ci uz umyselnymi alebo
neumyselnymi, nedokaze uplne rozhodit system.
Pri win je to bohuzial mozne. V linexe mu zmazem desktop nastavenie, vratim
konfiguraciu jeho desktopu zo zalohy a hotovo. System bezi vzdy spolahlivo.
Dalsie plus je dosledne oddelenie nielen userov od systemu, ale aj medzi
sebou. Myslim tym userske data.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o