[linux] ACER Aspire 1355LC a boot z USB

LUBO lubo na lurpoc.sk
Pondělí Leden 29 17:51:19 CET 2007

Dobry den!
Pan Kucerak, ako sa Vam to podarilo?

Mam tiez Aspire 1355LC, ale BIOS 3A29.

Tu je vypis:

Program:   eSupport.com BIOS Agent Version 3.61
BIOS Date: 07/29/04
BIOS Type: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0
BIOS ID:   Acer,Inc. Aspire 1350 BIOS Version: 3A29
OEM Sign-On: None
Chipset:   VIA 82C3205 rev 0
Superio:   Unknown
OS:        WinXP SP1
CPU:       AMD Athlon(tm) pr 2000 Mhz
BIOS ROM In Socket: No
BIOS ROM Size:      512K
Memory Installed:   512 MB
Memory Maximum:     4096 MB
Memory Slot 01:     256 MB
Memory Slot 02:     256 MB
Memory Slot 03:     0 MB
ACPI Revision:      1.0

Neviem vobec BOOT z USB. USB KEY je v poriadku.
Pri boot ziaden USB device nevidim (vidim len mys a to je urcite touchpad, lebo ziadna nie je pripojena).
Iny BIOS som nenasiel (ACER nikde nema), starsi mi WinFlash nedovoli flashnut.
Prosim, pomozte.

Dik.

L.Polcic

Stahujem otazku, problem vyrieseny. Vsetko funfuje ako ma  to len
windovsacky zavadzac zrejme stresoval. :)