[linux] zaujimavy problem (s casom)

Peter Chabada peter na chabada.sk
Úterý Leden 30 20:47:11 CET 2007

Vdaka vyskusam.

Cas je mozno len sprievodny prejav a nie samotny problem. Pretoze
vykonanie obycajneho "ls" trva "dlho" i pri dostatku CPU (pocitac sa
flaka, je nevytazeny), no len prvykrat pre dany adresar...

Inak ide o poctive zelezo, ziadna virtualizacia. Ntp nerozchodim, lebo
firewall :(.

Inak po vypnuti power managementu v biose a s kernel parametrami noapic
a noacpi mi drzi uz od piatka (zatial asi najdlhsie).

--
Peto