[linux] Postfix a maskovanie realneho odosielatela mailu

Rastislav Nedorost rne na dflex.sk
Úterý Červenec 10 16:55:16 CEST 2007

Dobry den vsetkym,

Hladam, ci existuje direktiva pre Postfix, ktora by "sposobila", ze posta
odoslana odosielatelom,

ktory sa predtym autentifikoval (napr. SASL), bude mat upravenu hlavicku
tak, akoby bola poslana

priamo z postoveho servera.

Ide o to, ze aj ked posielam postu cez autentifikovany SMTP (ktory nie je na
ziadnom blackliste),

v hlavicke mailu "mail from" sa mi objavi IP adresa gatewaya providera.
Kedze tato adresa je

v roznych blacklistoch, tak vela prijemcov aj tak zahadzuje takuto postu ako
SPAM.

Potreboval by som teda tuto IP adresu zamenit za IP adresu postoveho
servera. V minulosti som

na webe nasiel nejaku zmienku ako to riesit, ale teraz ju neviem najst.

Vopred vdaka za kratke nasmerovanie...

Rasto