[linux] postfix - delay po helo

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Čtvrtek Červenec 12 14:32:24 CEST 2007

Lubomir Host wrote:
> Postfix to samozrejme vie. Ja mam v configu taketo zakomentovane riadky:
>
> # 2006-11-22 http://www.wibble.co.uk/archives/postfix/2005/msg13618.html
> #smtpd_delay_reject = no
> #smtpd_client_restrictions = sleep 5, reject_unauth_pipelining
>
> Ano, skusal som to, ale su s tym iba problemy. Preto to je
> zakomentovane. Nechcelo sa mi opravovat jednoduchych smtp klientov,
> ktore pouzivame, takze jednoduchsie to bolo vypnut. Aj tak spameri
> skoncia na dalsich ochranach, ktore tam mam.

Nam sa nedavno nechtiac dakyto delay dostal na SMTP. Delay bol cca
60sekund, co vyhovuje rfc, ale dost vela zakaznikov sa nam stazovalo na
nedorucene emaily. Realne to spojenie po cca 10-20 sekundach vzdali aj
ne-spamove SMTP servre, primarne exchange.

--

Ernest -OERNii- Beinrohr
Admin @ Axonpro, http://www.axonpro.sk/

Túrin Turambar Dagnir Glaurunga