[linux] Prosim pomoc :-(

juliena na centrum.sk juliena na centrum.sk
Úterý Červenec 17 20:56:26 CEST 2007

Prosim o pomoc a radu. Ocitla som sa v nezavidenia hodnej situacii. :-( Bola som donutena prijat linux, lebo osoba, ktora sa mi starala po technickej stranke o PC bola nazoru toho, ze windows je ... a ak ho budem mat, nebude mi zveladovat PC. Bohuzial sa ukazalo, ze mi ho nebude zveladovat ani pod linuxom a ten mi zacal cca. polroka dozadu blbnut. Som uz zufala. Chcem chyby odstranit a chcem sa naucit si to spravovat sama, aby som v buducnosti uz nebola zavisla na takychto osobach. Moze mi niekto od vas pomoct radou ? Rada by som sa skontaktovala cez skype - Blava24 (moj nick) a porozpravala sa o tom s niekym. Za pomoc som ochotna aj zaplatit. Zufala situacia si ziada zufale riesenie. Dakujem
Julka