[linux] [sklug] Zhaname prednasajucich na lugcon

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Neděle Červenec 22 21:20:13 CEST 2007

Ing. Jan ONDREJ wrote:

>   ma niekto z Vas aktivne sa zucastnit nejakeho lugconu? Ak ano, tak sa
> mi prosim ozvite (asi najlepsie sukromne). Zhanam prednasajucich na
> nasledujuci lugcon, ktory zatial chystam asi o 2-3 mesiace v Ziline.

Nie som uplne panom svojho casu, menil som robotu, rozbiehame
nejake nove veci a niekedy na jesen mame dolezity deadline - takze
zalezi na tom ci termin lugconu padne do finisovacich prac
alebo nie. Pokial by sa konal do cca polovice oktobra, je
to z mojho hladiska relativne bezpecne.

Pokial sa budem moct zucastnit, nejaku temu na odprednasanie
si najdem. Vyzera to tak ze dovtedy ziskam nejake skusenosti
s linuxom na roznych malych embedded masinkach, takze mozno
by som spravil nieco vyslovene 'hackerskeho' o platformach,
radostiach cross-compilingu, vzdialenom debugovani atd.

Pokial by to do zamerania lugconu nezapadalo, mozem porozmyslat
aj nad niecim 'viac pre masy'.

> Ak je pre vas vyhodnejsie ine mesto, tiez sa mi ozvite a mozeme sa
> prisposobit.

Najradsej samozrejme Bratislavu ;), ale ZA je bez problemov.

> Prosim teda, nevahajte a ozvite sa. Presny datum lugconu by som tentoraz
> chcel urcit podla toho, ako mi napisete, ze mate cas.

No.. to keby som vedel.. Zaciatkom septembra (2. - 9.)
je Linuxbierwanderung - ci nan pojdem este netusim,
ale ak ano, ma prioritu pred lugconom.

--
                                Stano