[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Jan SARENIK jasan na x31.com
Pondělí Červenec 30 21:27:02 CEST 2007

  Zdravim Vas!

Zaujimalo by ma, ci niekto z Vas dostal dnes, pripadne v blizkej
dobe mail s ponukou prace pre jednu firmu, ktoru nejdem menovat
(a to nie preto, ze by to bol Microsoft).

Zaujima ma tiez osobny nazor tu zucastnenych, ci je eticke, aby mi
prisla ponuka prace, pokial sa o pracu verejne neuchadzam (na
ziadnom serveri). V kazdom pripade si ale myslim, ze by v spominanom
maile s ponukou mohlo byt jasne uvedene, ako sa ku mne dostali
(napriklad: ,,Prostrednictvom <linuxoveho_volacoho>, kde ste
prihlaseny medzi ludmi so zaujmom o pracu, si Vas dovolujeme
kontaktovat...'').

Povazujem dany mail za spam a v podobnom zneni odpovedam aj zdroju.

   Pekny vecer prajem a prosim o nazory
  s pozdravom Jasan