[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Jan Tomka jan na tomka.name
Pondělí Červenec 30 23:58:13 CEST 2007

sverre wrote:
> [...]

Dostal som dnes ponuku "V dokonalej ucte" od personalnej agentury
Alexander Hughes CE na poziciu v spolocnosti Computer Associates.

Mne meno tej agentury nic nehovori, nepamatam si, ze by som niekomu od
nich daval kontakt na seba, teda z mojho pohladu samozrejme ide o spam.

> no pozor, ak bol mejl adresovany tebe ako konkretnej osobe a obsah sa
> vztahoval priamo na teba, tazko mozno takyto mejl povazovat za spam. Za
> spam ho mozno pokladat ak vyzera, ze bol rozosielany hromadne na x
> mejlovych adries z nejakej databazy.

Mejl bol adresovany mne ako konkretnej osobe s tym, ze v osloveni je
moje meno rovnako ako je moja adresa v poli hlavicky To. Predpokladam,
ze takyto "osobny" mail bol dnes rozoslany viacerym ucastnikom tejto
konferencie.

> Eticke/neeticke - podla mna to rovnako zavisi od charakteru toho mejlu -
> ak dany mejl bol urceny konkretne tebe, nevidim v tomto problem. Opytaj
> sa odkial sa k tebe dostali a ziadaj od nich odstranenie informacii o
> tebe z ich databazy.

Kedze ten mejl prisiel na moju adresu, tipujem, ze bol urceny konkretne
mne. Nemam ale v plane sa k tomu mailu spravat inak ako k akemukolvek
inemu spamu, ktorych dostavam denne desiatky, a to len preto, ze tento
je po slovensky a pozna moje meno.

> Ako velku dramu by som z toho nerobil - ak islo o nejakych headhunterov,
> mozno v buducnosti budu pre teba mat nieco zaujimavejsie. Ak islo o
> obycajny spam ktory okrem teba dostalo dalsich 10 tisic ludi, tak je
> zbytocne zabijat dalsi cas zistovanim odkial sa k tebe dostali a staci
> im vynadat za spam.

Ako velku dramu z toho nerobim, len je to novinka, ak niekto z
personalky zozbieral adresy z tohto mailing-listu a rozoslal na ne spam.

Co ako je ponuka zaujimava, nic to nemeni na fakte, ze ide o nevyziadanu
postu.

        Judas