[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

peto peter.fodrek na stuba.sk
Úterý Červenec 31 08:54:48 CEST 2007

Dňa Po 30. Júl 2007 23:58 Jan Tomka napísal:
> sverre wrote:
>
> Dostal som dnes ponuku "V dokonalej ucte" od personalnej agentury
> Alexander Hughes CE na poziciu v spolocnosti Computer Associates.

Problem by som videl, ak by sa ti neospravedlnili,a k im odpises, ze si take
amily neziadas

> Mne meno tej agentury nic nehovori, nepamatam si, ze by som niekomu od
> nich daval kontakt na seba, teda z mojho pohladu samozrejme ide o spam.

Predpokladam, ze si skoncil VS a napr. na STU sa pred odovzdanim diplomu
podpisuje nieco takeho, ze skola ma pravo poskytnut udaje o tebe personalnym
agenturam, ktore ti moze posielat ponuky na pracu v odbore, ktory si
vystudoval Ale len v nom.

Ja by som to tipoval na skolu

Peto