[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Úterý Červenec 31 11:13:29 CEST 2007

On Tue, Jul 31, 2007 at 10:59:12AM +0200, Andrej Hosna wrote:
> Ja len jednej veci nerozumiem. Upustime teraz od toho, ze to posielali priamo
> na adresu postera (ktora by kludne mohla byt skryta, mailman taku option ma).
>
> Preco nam nevadi ked niekto posle OT: ponuka prace na linux na linux.sk a zaroven
> nam strasne vadi, ked niekto zoberie adresy aktivnych posterov a posle to na
> ne ? IMHO je prva moznost ovela masovejsia.

Myslim, ze ani neide o to, ze to bola ponuka prace, ale ako bola
napisana. Osobne som to nebol schopny docitat, lebo by som asi nic ine
nerobil.

Keby to napisali par slovami a na poziadanie by dali viac informacii,
tak myslim, ze nikto ani nehlesne a vacsina by to bez rozmyslania
zmazala.  A este tam prilozia wordovsky dokument (Aspon myslim, podla
hlavicky.  dnu som sa nepozeral). Preco tam neprilozili hned stomegovy
zip so vsetkymi moznymi informaciami, ktore by ma mozno mohli niekedy
zaujimat?!

Tiez mi to prislo. Na adresu, ktoru pouzivam, len v konfereciach. Takze
je jasne odkial adresa je. Asi by som mal tu adresu poersonalizovat na
jednotlive konferencie aby som sa dozvedel presne odkial to tahaju. :-)

--
Marian