[linux] OT: Ponuka prace (vo vseobecnosti)

Miro Borik borik na jfmed.uniba.sk
Úterý Červenec 31 12:52:27 CEST 2007

* Matus UHLAR - fantomas (uhlar na fantomas.sk), [31.Jul 2007, 10:58] *

> minimalne zakon o reklame vyzaduje explicitny suhlas.
>
> Obavam sa ze tento postup je aj tak zalovatelny, nakolko hocikto, kto sa
> dozvie nieciu e-mailovu adresu ju technicky moze bez vedomia a suhlasu jej
> majitela zverejnit a napisat k nej hocico.

> samozrejme, a mame potvrdene ze nielen teba :)

Uf to som si vydychol. Mna nie, o mna uz nema ziadny headhuter zaujem.
Maju nas prelustrovanych, ked si ma nevytipovali. Aj viem preco. :-)

Prepacte, ze som reagoval takto na tuto off-topic temu.

--
Miro Borik