[linux] FUP

LuVar luvarga na gmail.com
Pátek Červen 1 13:34:12 CEST 2007

Ako pouzivatel internetu mozem povedat dva sposoby, ktore ako user
poznam od poskytovatelov. Myslim, ze oba robia iba na routroch a aj to
nejakych low end.

1,
kazdemu umoznit rovnaku rychlost stahovania, ktora vsak na spojeni
postupne klesa. Proste pri stahovani 100 megoveho falu mi ide prvyhc
10 v pohode a potom rychlost klesne tak, ze mozem nechat tri, styri
hodiny stahovat.

2,
uzivatelov internetu 250, 10 je extremnych stahovacov. Mam tri linky,
2 krat dsl po 1,5 megabitu a 1 krat opticky 6 mbit. Danych 10
stahovacom spokojne dam na jednu dsl linku a zvysok dam na zvysne dve
linky. :D (momentalne to riesi moj provider takto. teda doma.)

PS: v lucenci u kamarata maju nejaky pekny web, co rata objem dat a
potom je to spoplatnene, ale rychlost sa nemeni. Taky web som sa
snazil najst, ale vypada to tak, ze kazdi si ho nakodi sam a nieje
ziaden verejne znamy a free.

Hadam aspon trosku som pomohol (i ked nie konstruktivne). Ak nie, sry
za spam.