[linux] Distributed fault tolerant file systems

riki phobie na axfr.org
Pátek Červen 1 15:09:51 CEST 2007

Cau,

v Tescu je brigada kde zarobis cca 50/hodinu, za cca 30 hodin zarobis na
dalsi disk ktory das do softwaroveho raidu, co je daleko rychlejsie ako
rozbehnut a podporovat akykolvek distribuovany filesystem.

r.