[linux] Distributed fault tolerant file systems

LuVar luvarga na gmail.com
Pátek Červen 1 16:43:10 CEST 2007

Heureka!

Vobec ma nenapadlo celkom ine riesenie. Az pri citani popisu DRBD mi
to skrslo v hlave. Idealne asi bude priamo na to pouzit DRBD. Staci
spravne navrhnut niekolko virtualnych diskovych zariadeni, ktore budu
svoje data fyzicky ukladat vzdialene a hodit na ne sw raid. vypadok
disku mu vadit nebude, pokial bude mat dalsi disk. a ako dalsi disk
bude mat vlastne primarny disk serveru, ktory bude mirorovat, v
pripade, ze bude sietovy disk pripojeny.

Dakujem za radu. Skusim prediskutovat s tymi, co do toho viac vidia a
ked najdeme nejake krajsie riesenie, spiseme a posleme link. Diky.

PS: Pozdrav Luba @ kmit :-)

--
Best regards,
 LuVar                            mailto:varga.lubomir na orangemail.sk