[linux] Distributed fault tolerant file systems

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Pátek Červen 1 16:47:41 CEST 2007

> Skus DRBD, ale nemam ten pocit ze je to presne to co chces. Nikdy som to
> nepouzil, ale mam na to dobre referencie.
DRBD mozes skusit, za predpokladu ze na klientoch budes vediet rezervovat
particiu len pre toto. O tom ale dost pochybujem. DRBD nie je odporucane
bezat nad inym ako fyzickym blokovym devicom s vynimkou MD.

Ale projekt mountovania SMB volumov masin na sieti a naslednej distribucie
dat, s tym ze to bude mat urcitu uroven ochrany proti vypadku stroja, by
naozaj mohol byt zaujimavy.

A.