[linux] Peter Sokol je mimo firmu. - security

Peter.Sokol na sebn.sk Peter.Sokol na sebn.sk
Pondělí Červen 4 07:19:50 CEST 2007

Ospravedlnujem sa za moje spamovanie, za kradez casu Vas vsetkych.
Mam ale predsa len zopar poznamok.

Nie je to linuxovy stroj co takto odpoveda.
Nie je to domaci pocitac.
Z tohoto nikto nezisti, ci som doma, alebo nie a toboz nie, kde byvam.
Security diery su niekde inde a nie v tom, ze si zapnem agenta
nepritomnosti.
Vidim, ze dost ludi reagovalo na toto moje fau paux ...
Uvedomil som si, ze som nevynechal adresu "linux na lists.linux.sk" z tohoto
agenta, hoci je to mozne.
Moj domov je aj moje hniezdo a som tomu rad.

Dakujem za pozornost.

Peto

             Matus UHLAR -
             fantomas
             <uhlar na fantomas.s                                        Komu
             k>                            linux na lists.linux.sk
             Odeslal:                                                Kopie
             linux-bounces na lis
             ts.linux.sk                                           Předmět
                                           Re: [linux] Peter Sokol je mimo
                                           firmu. - security
             30.05.2007 10:51

             Odpovězte prosím
                 uživateli
                 Vseobecna
             diskusia o Linuxe
             <linux na lists.linu
                   x.sk>

On 28.05.07 16:49, Lubomir Host wrote:
> Ano, vidim tu security dieru v tom, ze (pravdepodobne) na linuxovom
> serveri si zapol takuto notifikaciu a doslo takto k uniku v podstate
> privatnej informacie.

... mozno na zaklade spamu poslanemu dotycnemu so sfalsovanou spatnou
adresou tohoto listu...

... aspon viem preco este u nas nemame takuto notifikaciu ... podmienok,
kedy ju mozno poslat je velmi vela.

Fucking windows! Bring Bill Gates! (Southpark the movie)