[linux] Libparted problem

Juraj Variny rini17 na gmail.com
Neděle Červen 3 21:20:31 CEST 2007

Ahoj,

hej, aj ja som mal s tym problem (iirc dokonca aj v cfdisku) a vyriesil som to
tak ze som vsetky extended particie vytvoril odznova, a tie ktore som
potreboval zachovat som vytvoril presne na tych istych cylindroch ako
povdne....

Asi to bude sposobene tym ze extended particie su zretazeny zoznam a autori
libparted si nedali tu namahu aby ho po takychto zmenach dali 100% do
poriadku.

Juraj