[linux] PHP5 a dbf

Martin Plch martin.plch na svslm.sk
Čtvrtek Červen 7 11:33:12 CEST 2007

Mam rozbehany debian 4 v ktorom som z balickou nainstaloval apache2 a php5
ale teraz mi vznikla potreba podpory dbase a dbf  v php5 a docital som sa ze
na to nie je ziadna samstatna kniznica php-dbase alebo nieco podobne ale
treba skompilovat php5 s prepinacom –enable-dbase. Otazka znie aky by ste mi
navrhli najvodnejsi postup?

1.	Odinstalovat cele php aj s kniznicami (teda vsetky balicky) ktore
vyuzivam a prekompilovat ho zo zdrojakov
2.	alebo existuje nieco ako ‘dokompilovanie’ spominanej veci.

Lebo riesenie 1 odinstalacie a novej prekompilacie sa mi moc nepozdava :o) a
k rieseniu 2 sa mi nedari dopatrat.

Martin Plch

Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované AVG.
Verzia: 7.5.472 / Vírusová databáza: 269.8.11/837 - dátum vydania: 6. 6.
2007 14:03