[linux] PHP5 a dbf

Martin Plch martin.plch na svslm.sk
Čtvrtek Červen 7 13:13:21 CEST 2007

[~]
Teraz som to vyskusal ale ten postup je asi na nieco ine ako mam ja
nainstalovane.(Debian 4 etch) Doplnil som do apt-listu danu vec a vypisal ze
subor sa nenasiel .... Pri skusani postupnosti prikazov som neuspel ani s
jednym pretoze to zakazdym stroskotalo na tom ze balicek s takym nazvom sa
nenasiel atd... a taktiez ked som si stiahol balicek php5-dbase tak nebol
kompatibilny s mojim php5-5.2 takze tak.
Dakujem za radu.
M.