[linux] fetchmail multidrop with keep

Pavol Kucerak kucerak na ppa.sk
Pátek Červen 15 08:16:31 CEST 2007

Zabudol som, pouzivam pop3 protokol.

----- Original Message -----
From: "Pavol Kucerak" <kucerak na ppa.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Friday, June 15, 2007 8:13 AM
Subject: fetchmail multidrop with keep

Pozdravujem vás, tu je tá druhá otázka.

system: Debian woody.
podarilo sa mi spojazdniť fetchmail s multidrop
(pre tých dvoch užívatelov, čo to tu skúšali x access z su).
Ale nie celkom dobre. Mám tam voľbu keep, aby správy ostali
na serveri. No a keď druhý krát spustím fetchmail, tak zasa číta
už prečítané správy. Viem že existuje voľba fetchall, ktorá by to
mohla spôsobiť, ale nemám ju v konfig. súbore.

Predtým som niektoré správy čítal cez webmail a niektoré
som čítal s fetchmail-om bez konfig. súboru, všetky voľby z prík.
riadku, obyčajne, bez multidrop. Môže to nejako vadiť?
Myslím že nie. Správy som nemazal, nechával som ich
na serveri.

Malo by sa to dať nastaviť aby to fungovalo tak ako by som chcel?
Tj. "multidrop, správy nechaj na serveri, označ za prečítané
a ďalší krát ich nečítaj"?
Ak áno, máte nejaký tip? Ešte si pozriem manuál, niečo sa tam píše...

Zatiaľ vďaka.

P.K.