[linux] Existuje direktiva blokujuca spustanie php skriptov v istych adresaroch?

Patrik patrik na foral.sk
Pátek Červen 15 15:28:11 CEST 2007

Patrik napsal(a):

> Dobry den.
> Pozor este na moznost premenovania .htaccess suboru  alebo presun php
> scriptu
> pomocou FTP prikazov do verejnej casti webu a jeho nasledne spustenie.
> Ak ma k FTP
> pristup menej doveryhodna osoba, je vhodne aby nepoznala adresarovu
> strukturu.
> Osobne to riesim FTP uctom do neverejnej casti webu s tym, ze
> umiestnenie adresara
> je tazko uhadnutelne, tak aby neslo spravit toto:
> RNFR hack.php
> RNTO ../www_root/hack.php

Sorry za mystifikaciu, uz chytam prehnanu paranoju :-} Ak je FTP konto
pre adresar, RNTO mimo tento adresar samozrejme nie je mozny a riesenie
pomocou:
<Directory "/home/html/domena.tld/ftp/">
php_admin_flag engine 0
</Directory>
je samozrejme postacujuce. Spoliahat sa na .htaccess ale asi rozumne nie
je, jedine ze by bolo zakazane cez FTP nahrat .htaccess - co poznam, tak
to tak ma napr. T-COM-acky  solaris)
--
Patrik JAN (pa3k)