[linux] Woody upgrade; Re: fetchmail multidrop with keep; Re: x access from su from xterm

Pavol Kucerak kucerak na ppa.sk
Pátek Červen 15 16:04:07 CEST 2007

No, tak už ma začínate naštrbovať.
Možno by som urobil upgrade zatiaľ o 1 úroveň. Alebo sa
vrátil k Slackware, ktoré mám na CD v novších vydaniach
a je to menej diskov a megabajtov.

No upgrade by som možno urobil aj (najmä) kvôli tlači z web. prehliadača.
(V mojom systéme je hrozná tlač ak je text zarovnaný na obe strany.)

Nejaké CD disky s Debian GNU/Linux 3.1 ('sarge') som si stihol
urobiť, keď som mal v predch. zamestnaní dobré pripojenie.
Skúsim nájsť, ale asi nebude komplet. Pomohol by mi potom
niekto prosím s médiami? A ako vlastne urobiť upgrade?

No skôr než sa do toho pustím, ešte asi niečo prečítam o tom
fetchmail. A čo je to prosím uuid - má to byť nejaké jedinečné číslo,
ale čo s tým?

Vďaka.

P.K.