[linux] fetchmail multidrop with keep; .. . Smtp exim auth.

Kučerák Pavol pavol.kucerak na mail.t-com.sk
Pondělí Červen 18 11:43:06 CEST 2007

----- Pôvodná správa -----
Od: Pavol Kucerak <kucerak na ppa.sk>
Dátum: pondelok, 18. jún 2007, 11:24
Predmet: Fw: [linux] Woody upgrade; Re:  fetchmail multidrop with
keep;Re:  x access from su from xterm

Zmenil som si e-mail adresu pre konferenciu.
(Na tu, ktoru chcem rozchodit doma cez dial-up :-) ).

> No skôr než sa do toho pustím, ešte asi niečo prečítam o tom
> fetchmail. A čo je to prosím uuid - má to byť nejaké jedinečné
> číslo,
> ale čo s tým?

Je to uidl, aspon v tej verzii co mam tam. Je to option pre server,
tvori zoznam stiahnutych sprav, nastavuje sa v konfig. subore,
je aj cmdline option. Vyzera ze to funguje. Vdaka.

Zacal som sa pasovat s odosielanim e-mailov. Dostal som sa az k tomu,
ze mi server na T-com odpovedal, ze sa musim autentifikovat a ponukol
mi web adresu s navodmi. Tam su 2 odkazy: pre MS O.Express 6. a MS Outlook..

Pokusim sa zistit ako to urobit v mojom exim. Ak mate dakto skusenosti,
rady,
privitam to, prip. nejaku linku na dobre mail a smtp (dialup) howto,
cosi som nasiel, nebol som s tym spokojny.
Este otazka: "smarthost" sa mysli mail server, ktory moze mail podrzat a
poslat dalej?

Vdaka.
P.S. Toto posielam samo. cez webmail.

P.K.