[linux] integracia mutt s procmail

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Červen 28 00:05:41 CEST 2007

On Wed, Jun 27, 2007 at 10:30:21PM +0200, Toth Milan wrote:
> Ja som pristupil k radikalnemu rieseniu. Po vstupe do mailboxu mi
> mutt oznaci e-maili starsie ako dva tyzdne potom uz len ; + D + $ a
> ide to do prec. Toto plati samozrejme pre mailboxy kam chodia maili z
> mail konferencii, tie maju aj tak archuv na webe, setri to miesto na
> disku a rychlost nacitavanie mailboxu. Inak je to v .INBOX kam mi
> chody vsemozna posta, tam to riesim triedenim podla rok/mesiac cize
> kazdy mail sa pomocou procmailu uklada do zlozky aktualneho roku a
> mesiacu, tymto docielim aky taky poriadok ... niekedy sa thread
> [...]

Nuz, ja som napr. prave dnes dohladaval nejake info z pred pol roka.
Cize archiv mailov sa mi oplaca drzat.

Chcem maily triedit podla:

- osoby, od ktorej to prislo. Vybrane osoby maju vlastny mailbox, zvysok
  ide asi dokopy

- podla temy. Idealne by bolo, ak by odpoved na maily, ktore som nejakym
  makrom presunul do ineho priecinka, zacal procmail davat rovno tam

- ak odpoviem na email, ktory mam v nejakom podpriecinku, tak nech mi
  moju odpoved ulozi do tohto priecinka

- mutt ma moznost zmenit identitu (nastavit policko From:) na zaklade
  nejakych pravidiel, ale ak som spravne pochopil, tak tato zmena uz je
  trvala. Po napisani mailu sa to nevrati na default hodnotu (napr.
  kamosom chcem odpisovat z adresy rajo na platon, ale zakaznikovi, ktory
  mi napisal na oficialnejsi email host na platon chcem odpisat z tejto
  adresy)

Toto by na zaciatok stacilo. :-) V podstate by to chcelo nejaky tool,
ktory by bol trosku inteligentny, a nemusel som pisat zlozite pravidla
sucasne pre mutt a procmail. Nech to proste on vygeneruje.

Btw. zrychlit nacitavanie velkeho mailboxu muttom sa da zrychlit
zapnutim volby v .muttrc:

set header_cache='~/.mutt/cache/'

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207