[linux] CygwinX - automatizácia remote session cez ssh

Zdenko Podobný zdposter na gmail.com
Čtvrtek Červen 28 09:16:43 CEST 2007

Ahoj

so CygwinX ti nepomozem, ale ja uspesne pouzivat kombinaciu FreeNX (
http://freenx.berlios.de/) na linuxe (mandriva) a Nomachine klient (
http://nomachine.com/) na windows (xp). Navod na spojazdnenie pre fedoru
najdes napr. na http://librenix.com/?inode=6433 .

Je to rychle (cez lan), user friendly (iba sa nalogujes priamo do grafickeho
prostredia podobne akoby si sedel pri to stroji), vie to obnovit/prerusit
session...

Zd.