[linux] postfix - delay po helo

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Červen 28 11:24:29 CEST 2007

Postfix to samozrejme vie. Ja mam v configu taketo zakomentovane riadky:

# 2006-11-22 http://www.wibble.co.uk/archives/postfix/2005/msg13618.html
#smtpd_delay_reject = no
#smtpd_client_restrictions = sleep 5, reject_unauth_pipelining

Ano, skusal som to, ale su s tym iba problemy. Preto to je
zakomentovane. Nechcelo sa mi opravovat jednoduchych smtp klientov,
ktore pouzivame, takze jednoduchsie to bolo vypnut. Aj tak spameri
skoncia na dalsich ochranach, ktore tam mam.

rajo